Dostępność - Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Strzyżowie oraz monitorowanie zapewnienia przez Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie.
Zadania Koordynatora dostępności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3. Monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4. Przedstawianie Burmistrzowi Strzyżowa bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
5. Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Strzyżowie:
Elżbieta Grodzka
tel. 17-2761-354 wew. 123
e-mail: sekretarz@strzyzow.pl
Urząd Miejski w Strzyżowie
ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów.